sekretariat@eurospec.edu.pl

tel. 91 350 06 46

Branżowa Szkoła I Stopnia

INFORMACJA DLA UCZNIA I RODZICA - ZAJĘCIA ZDALNE

  1. W związku z zawieszeniem zajęć w szkole proces edukacyjny jest realizowany w formie zajęć zdalnych.
  2. Każdy uczeń zobowiązany jest do realizacji zajęć z poszczególnych przedmiotów w systemie zdalnym.
  3. Nauczyciel z Uczniami i Rodzicami kontaktuje się przez e-maila, w szczególnych przypadkach telefonicznie. Zasady komunikacji z uczniami określi nauczyciel.
  4. W nauczaniu wykorzystana jest komunikacja przy pomocy stron internetowych, e-podręczników, grup społecznościowych, Facebooka, poczty elektronicznej, platform edukacyjnych oraz strony internetowej szkoły - zakładka
    "E-learning"
  5. Przygotowane przez nauczyciela lekcje zdalne - materiały zawierają kolejne treści z podstawy programowej oraz są:
    • zgodne z zatwierdzonym rozkładem materiału i planem lekcji,
    • dostosowane do możliwości uczniów z uwzględnieniem różnych potrzeb edukacyjnych, w tym zaleceń opinii poradni pedagogiczno-psychologicznych,
    • przygotowane z uniknięciem nadmiernego  lub nierównomiernego obciążenia uczniów zleconymi zadaniami do samodzielnej pracy w domu,
    • łączone przemienne kształcenia z użyciem monitorów ekranowych i bez ich użycia,
    • przygotowane z zastosowaniem oprogramowania ogólnodostępnego (darmowego) i ograniczeń wynikających ze specyfiki zajęć.
  6. Uczniowie i rodzice otrzymują precyzyjne informacje, dotyczące konkretnych zadań, źródeł wiedzy, z których powinni skorzystać, oraz czasu, w jakim powinni się z zadań wywiązywać.
  7. Zdalne ocenianie wiedzy i umiejętności będzie się odbywać na podstawie uzgodnionych z nauczycielem form
  8. Lekcje zdalne, z wykorzystaniem zakładki "E-learning" na stronie www.eurospec.edu.pl, zamieszczane są przez nauczycieli z poszczególnych lekcji wg planu lekcji.

 

KONTAKT: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   tel.: 509 574 797

 

  1. Dodatkowe informacje dla Rodziców i Uczniów przekazywane są przez nauczyciela za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie.
  2. Informacja o sposobie logowania na stronę internetową szkoły zostanie wysłana odrębnym komunikatem za pomocą sms, telefonicznie lub pocztą elektroniczną dla Rodziców i Uczniów.
  3. Dodatkowe informacje dla Rodziców i Uczniów przekazywane są przed Dyrektora i sekretariat szkoły za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonicznie.
  4. O wszelkich dodatkowych zmianach Dyrektor szkoły będzie informował na bieżąco.